دیپلم اموراداری

1400/06/14
امور اداری یکی از بخش های مهم هر سازمانی محسوب می شود که هنرجویان این رشته صفر تا صد انچه افراد در روند یک شرکت یا سازمان به آن نیاز دارند آشنا میشوند .

هزینه دوره

ریال
  • سطح دوره
  • مدت زمان دوره
  • زمان برگزاری
ثبت نام


اطلاعات دوره

توضیحات کلی:
لازمه ادامه حیات در هر سازمانی داشتن ارتباطات اداری است. اداره امور دفتری در سازمان نه تنها برای سازمان های بزرگ و کوچک مفید و ضروری به نظر می رسد، بلکه جزو وظایف عمومی هر سازمان با هر قدر گستردگی یا هر میزان محدودیت است.
رشته اموراداری یکی از رشته های جامع و کامل در زمینه تربیت و پرورش نیروی انسانی ماهر و خلاق و استفاده بهینه از نیروی فکر و مهارت های فردی هر یک از کارکنان، در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و تحقق نظام شایسته سالاری می باشد.

آینده شغلی و تحصیلی:
کارآموزان رشته اموراداری پس از گذراندن دوره ها می توانند در شرکت ها و سازمان های دولتی، خصوصی، بیمه، شهرداری، هتل ها، دفاتر خدماتی و بازرگانی در سمت های مختلف بعنوان کارمنددبیرخانه، کارمند اموراداری، کارمند کارگزینی و مسئول دفتر مشغول به کار گردند.


دروس تخصصی رشته امواداری:
1-کاربر رایانه
2-تحصیل دار
3-کارمند اداری و دبیرخانه درجه 2
4-بایگان
5-کاربر نرم افزار اداری
6-تند خوان
7-سرپرست دبیرخانه
8-اپراتور پاسخگوی مشترکین
9-مسئول کاردکس و کنترل موجودی
10-مسئول حضور و غیاب
11-مسئول دفتر

ساعت آموزش:
رشته «امور اداری» دارای 106 ساعت آموزش است به شرح زیر است:
42 ساعت دروس عمومی (دینی، عربی، فارسی، زبان خارجه، جغرافی، تاریخ، علوم اجتماعی، تربیت بدنی، انسان و محیط زیست، تفکر و سواد رسانه‌ای، سلامت و بهداشت، آمادگی دفاعی، مدیریت خانواده و سبک زندگی)
52 ساعت شایستگی‌های فنی (درس‌های مهارتی) 
3 ساعت مهارت اختیاری
9 ساعت شایستگی‌های غیرفنی (الزامات محیط کار، کارگاه نوآوری و کارآفرینی، مدیریت تولید، اخلاق حرفه‌ای). این درس‌ها به صورت پودمانی ارائه می‌شوند.



همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار